هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : elham

 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

 این هتل 5 ستاره در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است دارای اتاقهای استاندارد و اتاق کودک است.هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سر پوشیده،استخر روباز،حمام ترکی،سالن تور کیش بدنسازی،سونا و جکوزی،زمین تنیس است.این هتل یکی از هتل های مجلل در گروه هتل های لیماک است که در اسکله موکی منطقه ساحلی ، توریستی و زیبای بلک قرار دارد که مطابق با اصول هتلداری ساخته شده است . مکانی که هتل لیماک آرکادیا در آن واقع شده توسط مراتع سرسبز و زیبا و ساحلی شنی احاطه شده و از ساختمان و بنایی به سبک معاصر بهره برده است . امکاناتی گسترده و نیروهای خدماتی ورزیده نیز نقش پر رنگی در موفقیت این هتل مجهز داشته و باعث شهرت آن شده اند . فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۴۰ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر و فاصله کمی تا مراکز خرید آنتالیا دربلک دارد . در ضمن  پذیرایی در هتل به صورت یو – آل ( صبحانه ، ناهار ، شام و استفاده از کلیه نوشیدنی ها بدون محدودیت زمانی و رایگان ) انجام می پذیرد . تمام این عوامل سبب شده تا گردشگرانتور آنتالیا از نقاط مختلف دنیا این هتل لوکس و ۵ ستاره را به عنوان مقصد رویایی خود انتخاب کرده و از اقامت در آن احساس رضایت و آرامش نمایند. ساحل و پلاژ اختصاصی این هتل باشکوه مکانی مناسب و رویایی برای گذراندن تعطیلاتی سرشار نشاط و اقامتی پر از لحظه های به یادماندنی و خاطره انگیز است.

 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

 

 

 


هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

این هتل 5 ستاره که در شرق آنتالیا و در سواحل لارا آنتالیا واقع شده است و در یک منطقه ی ارام و زیبا قرار گرفته است و فاصله ی کمی تا مرکز شهر آنتالیا دارد.هتل دارای اتاقهای لوکس ،ساحل اختصاصی،ورزش های آبی ،استخر آب گرم،زمینهای تنیس است هتل با همه ی سلایق میهمانان سازگار است و بهترین امکانات رفاهی را دارا می باشد.از امکانات این هتل میتوان به استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و ... اشاره کرد . امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا : اتاق های بسیار زیبا و لوکس , استخر با فضای دلنشین , ساحل  ویژه هتل کنکورد دلوکس آنتالیا , رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا از طرفداران غذاهای رستوران هتل هستند , ورزشهای هیجانی آبی , زمین مخصوص تنیس که در شب هم روشنایی کافی با نورافکن دارد و میتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید.

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

 


هتل ریکسوس لارس آنتالیا

 این هتل 5 ستاره دارای بهترین امکانات لوکس می باشد و از بهترین هتل های آنتالیا می باشد تا فرودگاه شهر آنتالیا فقط هشت کیلومتر فاصله دارد.هتل دارای بزرگترین استخر روباز منطقه است همه اتاقها تمامی امکانات رفاهی لازم را دارند اتاقهای هتل رو به دریا و باغ هستند.هتل دارای امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان،حمام گرم،سالن بدنسازی،سالن زیبایی و امکانات ورزشی مانند اسب سواری و غواصی است هتل از شهر لارا فقط پنج کیلومتر فاصله دارد و تا مراکزتور آنتالیا تابستان 98 خرید نیز یک کیلومتر فاصله دارد.هتل زیبای ریکسوس دارای 534 اتاق مجلل است که ازاین تعداد 280 اتاق استاندارد و 171 اتاق ان از نوع خانوادگی مجلل است همچنین 66 اتاق دولوکس مجلل 3 سوئیت عالی 12 سوئیت خانواده و2 سوئیت مخصوص سران کشورها را دارا می باشد.همه اتاق ها دارای امکانات مانند:بالکن .حمام .دستشوی سیستم تهویه مطبوع . تلفن مستقیم . تلویزیون وماهواره .صندوق امانات الکترونیکی یخچال و سشوار برخوردار می باشد.این هتل گزینه مناسبی برای گردشگران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا

 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا

 

هتل ریکسوس لارس دبی

 


هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره می باشد که دارای طراحی یو شکل است و همه ی اتاقهای هتل رو به چشم انداز زیبای دریا هستند. هتل کروانسارای لارا آنتالیا یازده هزار متر خط ساحلی دریا دارد این هتل مجلل توسط دریا احاطه شده است. هتل کروانسارای لارا آنتالیا دارای چند زمین ورزشی از قبیل دو زمین فوتبال،تنیس و والیبال و ورزشهای آبی است همچنین دارای استخر آب گرم ،شهربازی،زمین بازی،سرسره های آبی و مرکز سلامت است. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را به صورت سلف سرویس ارائه میدهد. هتل کروانسارای لارا آنتالیا تا فرودگاه ده کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا دوازده کیلومتر فاصله دارد.در سفر به تور آنتالیا این هتل می تواند گزینه خوبی برای اقامتتور آنتالیا تیر 98 باشد. 

 

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

 

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: